Politica de Retur
Facem tot posibilul ca tu să fii mulțumit de produsele achiziționate din magazinul nostru online. Expediem doar produse viabile, verificate înainte de împachetare și expediere. Pot exista diferențe între produsul comandat și cel recepționat din cauza erorii umane. Te sfătuim să verifici produsele livrate și să ne anunți pe WhatsApp la numărul de pe site în primele zile pentru a nu depăși perioada de 14 zile cu drept de retur.
Te rugăm să ai în vedere că produsele comandate sunt plante vii, care pe parcursul transportului pot suferi mici deteriorări, iar dacă nu sunt plantate conform instrucțiunilor, pot muri. Dacă întâmpini astfel de probleme, folosește garanția oferită. Dezvoltarea plantelor depinde în mare măsură de modul de plantare, îngrijire și întreținere. După termenul de 14 zile calendaristice nu mai putem accepta retururi sau reclamații. Ulterior, planta poate ajunge într-o stare nefavorabilă din motive independente de noi. După primele 14 zile de la primirea coletului cu plante, te putem ajuta doar cu recomandări și sfaturi. Toate produsele comercializate au o garanție de 14 zile de la data primirii coletului. După 14 zile nu putem analiza sau soluționa reclamații de niciun fel. Conform legii, persoanele juridice nu au drept de retur.
Dacă plantele nu sunt înfrunzite, în vegetație se poate verifica starea acestora tăind 1-2 cm din vârf sau de pe o ramificație. Dacă după tăiere coaja este verde, planta este vie și urmează să intre în vegetație. Dacă ar fi uscată, s-ar vedea și ar trosni la tăiere.
Plantele livrate în ghivece se pot planta pe tot parcursul anului (cu excepția perioadelor cu sol înghețat). În funcție de sezon, plantele se livrează în ghivece sau cu rădăcina împachetată.
Pozele produselor afișate pe site au caracter ilustrativ și reprezintă plantele la maturitate. Înălțimea la livrare include ghiveciul sau rădăcinile.
Pentru reclamații, scrie-ne pe WhatsApp la numărul de pe site. Îți vom răspunde în maxim 3 zile lucrătoare. Dacă sesizezi o problemă la un produs, trimite cel puțin o poză clară cu produsul și eticheta originală. Dacă există neconcordanțe între comandă, factură și produsele primite, fotografiază plantele imediat după despachetare.
Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzi clienților care ne-au jignit, au refuzat colete în trecut, nu au trecut adresa completă, nu răspund la telefon pentru confirmare sau când considerăm că expedierea prezintă risc de retur. Unele comenzi se vor expedia doar după discuție telefonică și/sau plată în avans.
Dacă produsele recepționate nu te mulțumesc și dorești să le returnezi, transmite reclamația în scris pe WhatsApp la numărul de pe site. În cazul contractelor la distanță, oPlanta SRL asigură dreptul de returnare a produselor în 14 zile calendaristice de la primire, conform OUG 34/2014. Produsul se returnează cu eticheta originală și o copie a facturii. Costul returnării revine clientului.
Cum se returnează
- Trimite mesaj cu intenția de retur pe WhatsApp la numărul de pe site, precizând nume complet, seria facturii și un cont bancar pentru restituirea sumei. Se poate returna un produs, mai multe sau întreaga comandă. Deși costul returului revine clientului, noi vă vom ajuta și nu va fi nevoie să achitați nimic. Vom trimite curierul să ridice returul, pe cheltuiala noastră!
- Rambursarea sumei de pe factură se va face în maxim 30 de zile de la primirea și acceptarea returului, prin transfer bancar. Se rambursează suma de pe factură.
Asigură-te că cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la primirea coletului acesta este predat curierului.
Suma restituită la toate comenzile este suma produselor, fără taxele de transport.
În cazul în care reclamația este legitimă, produsul se va schimba gratuit, iar taxa de înlocuire va fi suportată de noi. Dacă alegi rambursarea sumei plătite și produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom returna banii în contul specificat sau prin mandat poștal. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card în maxim 30 de zile de la acceptarea returului. Garanția nu este valabilă dacă daunele sunt produse de condiții meteo (ger, grindină, secetă etc.).
Serviciul Relații Clienți este disponibil luni – vineri, între orele 10-14.